Tanquen el Tramvia Blau indefinidament

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1155
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Re: Tanquen el Tramvia Blau indefinidament

Entrada Autor: ortegote » Dijous 07/05/2020 16:18

Buenas,
Algo de luz al final del tunel.

Acepto lo que comentas, no me parece tan mala idea y es bueno que se hable por que con el Coronavirus se pueden parar muchisimos proyectos y dejarlos sin fecha.

Saludos.



Miquel
Administrador
Entrades: 4088
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 08/05/2020 18:30

122-042-132 ha escrit:
Dijous 07/05/2020 15:53
A l'informe és parla de que l'estructura dels trucks ha arribat a l' esgotament, igual que els motors. Tanmateix, aquí patirem, sobretot els puristes de conservar les coses tal com son en origen.
El tema de les portes també serà un punt que ens farà patir, de valent!.
Puristes o no. El Tramvia Blau centenari desapareix. Ara tindrem un Tramvia Blau nou, en el que només salven la carrosseria reformada fa pocs anys i amb canvis aquí i allà. Al final la gràcia de veure i utilitzar un vehicle històric, és sabent que és i funciona amb els elements amb els que es van concebre originalment. El patrimoni no es tenir una caixa amb un disseny retro, perquè total, si volem tenir alguna cosa així, la podem fer de 0 igualment.

Pel que fan, tant és fer tramvies nous de 0 que una reconstrucció aprofitant la caixa.

Com a mínim, sembla que volen potenciar el servei.


El metro de Barcelona amb motoristes!

TECliège
N2
N2
Entrades: 19

Entrada Autor: TECliège » Divendres 08/05/2020 23:43

El tema es que si vols donar un servei comercial amb un vehicle històric entres en una contradicció normativa.

La alternativa seria tancar-ho i només fer-los sortir a passejar originals 100% a mode de mostra



Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 843
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Dissabte 09/05/2020 11:24

També podrien mantenir els cotxes històrics i treure'ls els caps de setmana i durant els mesos de juliol i agost, i tenir 2 cotxes més moderns durant la resta de l'any per a fer servei comercial ? :nose



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1282
Ubicació: (Barcelona CAT, Austin i Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dissabte 09/05/2020 14:40

Bé, una mica és el que faran.
El 2 i 8 com a vehicles històrics, i els altres cinc pel servei comercial. Salut!



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5140
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 10/05/2020 17:51

Vist això, tant de bo es poguessin mantenir els vehicles històrics en l'estat actual (que, en el cas dels 5, 6 i 7, ja no és l' "ideal" que ens agradaria, és clar), per a "sortides històriques", i construir-ne de nous, amb tot l'estil "retro" que es volgués i tecnologia moderna, pel "servei normal".

Suposo que el pressupost per això seria difícil d'aconseguir (i ja veurem "per a quines coses hi ha pressupost", a partir d'ara), i el traçat de la línia, no ens enganyem, no ho posa fàcil amb el seu pendent afegit a les corbes del tram superior, juntament amb la convivència amb el trànsit. Que l'últim incident el patís precisament un dels ja reformats amb sistemes de seguretat més moderns, tampoc ajuda gaire; és com fer veure que "calen reformes de seguretat més serioses, encara". Si l'incident hagués estat d'una unitat no reformada, potser "només" hagués deixat palès com era d'oportuna la reforma feta en les altres.

Si tingués un traçat sense pendent, on la qüestió del frenat no fós tan rellevant, potser seria diferent.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5140
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 21/05/2020 10:20

Malauradament, sembla ser que estàvem parlant de castells en l'aire...

https://www.lavanguardia.com/vida/20200 ... -blau.html

Nuevo revés para el regreso del Tramvia Blau
El Ayuntamiento retirará el anuncio de licitación para reformar el entrañable transporte y la avenida del Tibidabo ante la crisis sanitaria


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1282
Ubicació: (Barcelona CAT, Austin i Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dijous 21/05/2020 14:57

Tot i que entenc que els recursos ara és desv ian a ajudes socials; quina millor ajuda que quantes més inversions en obres, millor.
Molt millor, grans inversions en obra pública.
Ja portem dos tramvies que cauen de les inversions, el Blau i el Tram.
Mediocritat municipal.
Salut!



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”